Teammates - Albin Backman

 
Här kommer en Teammates med Albin Backman.
 
Albin, 18 år gammal på bilden
 

Albin, du har ju en ganska imponerande fysik. Är du bara född på en fiskebåt eller är någon av dina föräldrar en föredetta grekisk gud?


Det måste vara fisket, det hoppas jag i alla fall.

 

Varför är du så ofta skadad? Har hört att dom andra juniorerna tror att du har någon skum sjukdom som gör att dina smällar alltid svullnar upp? Eller är du bara ännu en glaslirare?


Jag borde vara mer försiktig med att springa in i gamla hårda gubbar, det brukade funka i juniorerna och P-99.

 

Berätta om båtolyckan du var med om häromdagen? Jag hörde att det bara var du och 2 brudar...


Detta har jag missat...

 

Vem är latast på träningen?


Det måste vara Emil Fhager.

 

Vem har du helst i samma lag?


Albert. Det är gött att ha en jämnsnabb som man har go kemi med.

 

Vem sparkar du gärna lite extra på?


Jag är för snälle för att sparka på någon.

 

Vem gnäller mest?


Tycker inte det är så mycket gnäll på oss yngre längre.

 

Vem är snabbast?


Hahaha självklart jag.

 

Vem är långsammast?


Emil Fhager tror jag nog.

 

Vem hade du tagit med dig till en öde ö?


Olof. Han hade kunnat skydda mig om det kommer nått könstigt.

 

5 snabba frågor.

 

Marcus Johnsson eller Emil Johnsson?
Emil Johnsson

 

Back eller forward?
Back.

 

Beck i soffan eller Captain America på bio?
Beck i soffan.

 

Favoritmat?
Fisk.

 

Fotbollsproffs eller feskare på Clipperton?
Inget annat än feskare på Clipperton.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0