Teammates

 
 
 
 
 
 
 
 

Vem är du? Sabahudin Sudo Sulejmanovic

 

Vem är fulast på träningen?

Helt klart Capov, han "råkar" alltid trampa på folk, inget bra på att dansa.

 

Vem är snabbast?

Emil Fhager ser väldigt snabb ut med sina små ankfötter men tror dessvärre att Emil den bredaxlade är lite snabbare.

 

Vem är roligast?

Det måste vara Jesper som aldrig tränar, han verkar kul

 

Så här ser Jesper ut när han är glad.
 

Vem är jobbigast att möta på träningen?

Helt klart är jag jobbigast att möta på träningen, sjukt att jag bara fick spela 1 match som vänsterback förra året!

 

Vem är långsammast?

Robban, han e go o långsam. Tur att han kan dra i folk med sina långa armar...

 

Vem gnäller mest?

Anders "det går inte att köra 2 touch under träning" ....

 

 Anders "gnällarn" Jansson
 
 

Vem är starkast?

Pyttis 04:45.

 

Vem dribblar bäst?

Jonas "Överstegsfinten gå åt vänster" Andersson.

 

Vem har sämst ” fel fot ”?

Emil Johnsson högerfot for sure

 

Vem sparkar du gärna lite extra på?

Det beror lite på om Nina är snäll hemma mot mig annars får nog alla lida. Men allmänt gillar jag inte killar med långt hår.

 

 

 

 

 

 

 

4 snabba

 

Jennifer Lopez eller Rihanna? J.LO Booooom

 

Styrsö eller Vrångö? Infekterad fråga, pass

 

Emil Johnsson eller Marcus Johnsson? Marcus J

 

Filmmys med tjejen eller avenyn med laget?  Avenyn med Robban!

 

 

 

 

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0