Teammates

 
 
 
 
 

Vem är du?

John Backman regerande FIFA-kung i Donsö!
Förutom att spela fotboll och spela FIFA läser jag sjöfart på Lindholmens gymnasium.

 

 

 

 

 

Vem är fulast på träningen?

Fulast? Det måste vara Nils när han har tofs i håret och ser ut som Zengin eller Durmaz! Riktigt fult.

 

Nisse 5 år gammal, gått från kaninöron till toffs..
 

Vem är snabbast?

Min flintskallige kusin på 25 kg.

 

Vem är roligast?

Christian Svanström med sina sjuka historier.

 

Vem är jobbigast att möta på träningen?

Patrik Höglund rent fotbollsmässigt,
annars är det jobbigt att lyssna på Emil Fhager när han inte kan hålla käften...

 

Vem är långsammast?

Aldrig sett Christian springa.. men Kärnbratt är bra långsam!

 

Vem gnäller mest?

Johan...
Han gnäller om att det regnar, är kallt ute eller så har han ont någonstans.

 

Gnäller t.o.m. när han har alkohol i kroppen.
 
 

 

Vem är starkast?

Olof!
Odjuret gick han för i juniorserien ifjol när han mangla ner allt i sin väg.

 

Vem dribblar bäst?

Det måste vara Jimmy!

 

Vem har sämst ” fel fot ”?

Emil J har ingen högerfot...

 

Cyklonen från Torholmen... nuff said..
 
 

Vem sparkar du gärna lite extra på?

Då sparkar jag på Sudo!

 

 

 

 

 

 

4 snabba

 

Jennifer Lopez eller Rihanna? Jennifer Lopez!

 

Styrsö eller Vrångö? Styrsö...

 

Emil Johnsson eller Marcus Johnsson? Båda mina kusiner är helt värdelösa på FIFA men Marcus kan iaf spela klart matchen utan att börja gråta... Så jag väljer Mackan!

 

Filmmys med tjejen eller avenyn med laget?  Avenyn med laget!

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0