Ny film från träningen igår

 
Dags för klipp nr 2!

Jag har just nu nackspärr så kan knappt röra mig. Efter ha legat inne i lägenheten i flera dagar och betat av Sons of Anarchy var det till slut dags att komma ut lite så jag hängde med ut och filmade lite på träningen. Givetvis är det alltid tråkigt att stå vid sidan. Finns nog inget tråkigare än att kolla på en träning utan att kunna delta själv.

Jag hade ju inte kameran på huvudet, så det blir inte riktigt samma effekt. Men vi har med lite mer ljud den här gången. Men samtidigt kommer man lite för långt ifrån händelserna på tvåmålsspelet när man inte har den på huvudet. Sen kanske ni även såg på förra klippet att texten och den svarta ramen skakar? Det är iaf Youtubes egna lösning på att inte ha en skakig bild. Bara så ni vet.

Här kommer först en länk till Man Citys GoPro-projekt. Det är väl inspirationen.
 
 
Här är vårt klipp.
 
 
/Anders

Kommentarer
Postat av: Dawidsson

:-)
Fantastiskt bra...
Det är sånt här som gör att man vill fortsätta spela för alltid.
Hoppas vi ses imorgon på matchen.

2013-09-06 @ 15:27:58
Postat av: Anton

Det bästa som har hänt sedan skargardsfotboll.se!

2013-09-06 @ 15:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0