Marcus J samt känsliga omröstningar

 
Aj, Mackan...Aj.
 
Vår Marcus gick sönder på senaste träningen, låret återigen.
 
Why, but why?
 
Lider med honom, vet ju hur det känns att aldrig bli frisk från skadorna. Varför blir han skadad hela tiden, oflyt eller inte? Vad tror ni?
 
För övrigt var mitt utbrott på senaste träningen inte jättesnyggt, blev bara så förbannad på att det gick så dåligt för mitt lag. Vi var verkligen inte på hugget. Mina lagkamrater måste ha stört sig på mig. Det får mig att fundera på en sak, vem tycker ni glappar mest i laget? Är det jag? Tror nästan det.
 
Lite av en känslig fråga men vi kör ändå, så tajta är vi ju faktiskt i DIS.
 
 
 
/Anton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0