Fabio och Reuthenbjörg visar livstecken och mer därtill

 
Fick ett litet meddelande på Facebook idag, det var från Donsös Drogba, nämligen Marcus och följande stod att läsa.
 
"Tjena Anton, här har du lite bloggunderlag:
 
Vi tränar som fan här nere, uppe med tuppen och joggar. Kört 4 gympass än så länge. Ska unna oss ett par öl nu ikväll bara, haha! Vi kommer båda att medverka på träningslägret. Hoppas ni tränat kondition när vi varit borta med tanke på att jag som varit borta i fyra månader slaktade motståndet på löpträningen vi hade innan vi åkte till Thailand. Om du vill ha nån kompletterande sexigare bild så säg till*. Sawedekap."
 
Ursäkta dålig bildkvalitet men detta är bilden de skickade från Thailand. Givetvis tagen från gymmet.
 
*Här svarade jag att jag gärna ville det. Återkommer ifall gubbarna skickar mer bilder.
 
Fräckt ändå måste jag säga. Från att vara de ultimata nattdjuren på avenyn har båda skaffat tjej och sköter rehab/vanlig träning exemplariskt. Skall bli gött när de kommer igång på allvar igen i DIS. Då höjs kvalitet plus det goa´ tugget.
 
/Anton

Kommentarer
Postat av: Janson

I felt a great disturbance in the Force, as if several teams cried out in fear and were suddenly silcenced....

2013-03-19 @ 19:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0