Lite news

 
Igår var sista gången vi körde inomhuslir på egen hand innan allvaret drar igång nästa vecka och det var många goa gubbar som dök upp. Bagis, Lallen, Simon G osv. Tror att vi var 17 st totalt.
 
Ja, ni läste rätt.
 
Lallen tränade.
 
Så gött att se kultliraren tillbaka efter ett decenium av uppehåll (det började med korsbandet...) och trots att konditionen räckte i ungefär tjugo minuter och att de illasittande skorna förhindrade skarpa start-stopp-rörelser så kände jag igen passningarna från när vi var små och lirade mycket ihop. Han vet var jag vill ha dom. Fränt.
 
I övrigt så var Lell-Ingvar på gymmet samtidigt men efter ca en timme kunde han inte hålla sig längre utan stegade ner och frågade Marcus följande:
 
"Marcus, skall jag vara med eller? Ont om folk ser jag".
"Öh, ont om folk vet jag inte, vi är ju 17 st men du kan sä."
"Skall jag vara med, Marcus?"
"Visst, ta en blå väst"
 
Han visade sedan prov på bra inställning och gav i varje paus John Backman högvis med tips.
 
Underbart.
 
Nu dras det snart ner på inomhusliret om vädret tillåter
 
--------------------------------------------------------------------------------
Kick-Off på lördag, gubbs. Se till att få in i kalendern nu.
--------------------------------------------------------------------------------
 
Pyttis har ordnat fint med beachvolley, käk på Glow och lite annat smått och gott.
 
Kommer att bli grymt.
 
Här har Mackan spenderat några nätter eller?
 
/Anton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0