Breaking news! Filmpremiär!

 
Som ni antagligen läste så vet ni att vi försöker filma lite på våra träningar, det gick hyfsat bra men gjorde lite väl ont efter ett tag. Hade ett plastfäste fastspänt på huvudet som spände för hårt. Var även ett irriterande ljud. Antagligen för jag hade kameran i en vattensäker box, det ska vi inte ha nästa gång. Den gjorde även att man inte hörde så bra vad alla sa. Har därför textat.
 
Men annars så funkade det ganska så bra och det kommer bara bli bättre och coolare.
 
Ska även tilläggas att det var första gången jag redigerade film, gick på någon timme. Nolan (Batmans regissör) blir nog impad. Hade inga låtar på datorn så jag fick lägga in någon sketen Windowslåt. Men det funkar.
 
Så varsågoda gott folk! DIS första videodokumenterade träning. 
 
 
/Anders (Jag välkomnar mig själv till bloggen)

Kommentarer
Postat av: Dawidsson

Anders Julling,

Fantastisk film. Bra gjort. Robban visar prov på fin teknik. Härligt skott när du skjuter han i ryggen. Underbart att se konversationen om Emils "egna" tjej. Är det sant?
Lycka till imorgon.
Kram Mathias

2013-08-30 @ 07:28:06
Postat av: Anton

Bäst på länge!

2013-08-30 @ 08:34:20
Postat av: Lehmann

Fan va grymt Andess

2013-08-30 @ 10:06:15
Postat av: Clint Eastwood

Mycket underhållande!
Mer av denna vara önskas, gillar personligen undertexten oerhört mycket.
/ Clint

2013-08-30 @ 13:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0