Jimmy "Zizou" Kjellberg

 
Då var det dags för en liten presentation av vår första hemvändare, nämnligen den lille snidaren Jimmy Kjellberg. Jimmy var ju med oss och lirade i flera år innan han provade spel hos Partille förra säsongen. Personligen är jag mycket nöjd över denna nyhet, han och jag har alltid gillat våra små väggspel och smånätta vrickningar som kanske inte alltid är för lagets bästa. Vi har alla våra svagheter, eh?
 
Zizou.

Nedan följer en liten intervju med Jimmy.
 
Tjena Jimmy, hur är egentligen läget?
 

Tja!!! Gött att vara tillbaks i DIS igen!!!

 

Hur känns kroppen?

 

Kroppen känns bra, dock trampade jag snett sista inomhus träningen men jag är tillbaka nästa träning igen!

 

Vad saknade du mest från DIS under din tid i Partille?

 

Det är klart man saknade dom goa gubbarna och Tom! Men mest var de nog Donsöandan!

 

Tom Nilsson.

 

Hur håller du igång under uppehållet?

 

Kör 4-5 pass styrka i veckan! Men framförallt så äter jag rätt.

 

Hänger du mycket på Excet fortfarande eller är Barney ett minne blott?

 

Det kommer du märka när jag svarat! Klockan är nu 21:40 en fredags kväll, för två år sedan vid denna tid så var man på Schlagerbaren å jagade på allt på två ben, Pyttan stod å ylade vid baren å Tobbe hade blivit utkasstad. Man kan säga att det är andra tider nu. Frugan är ute på julbord medan jag är hemma å städar. Förresten har någon sett min tofflor?

 

 

Vanligt förr.
 

Du och Tobbe J har alltid haft era duster på träningarna, något du saknat i Partille?

 

Klart man saknat det lite men mina ben har aldrig mått så här bra!!

 

Mål med nästa säsong?

 

Jag hoppas alla svarar att de vill vinna serien på denna fråga!! Finns inget värre än dessa jävla hobbyspelarna som svarar "de är ju kul att vara med å träffa kompisarna" Stick med er!! Gå en matlagningskurs istället!!

 

Vem anser du vara fulast på träningarna i DIS?

 

Tobbe såklart, men Anders är inte å leka med när han är på dåligt humör!

 

Tobbe J.
 

Till sist, fem snabba:

 

Snygg dribbling eller skott i krysset? Snygg dribbling

Utgång på stan eller mys med flickvännen? Ugång med bruden sedan drar man hem henne, å på morgonen går man ett varv runt huset så känns de som ett one night stand ;P

Rihanna eller Megan Fox? Båda? 

Arsenal eller United? Arsenal när dom har Cazorla

4-3-3 med hög press eller 4-5-1 med lågt lag som spelar på kontring? 4-3-3 hög press 

 

/Anton Iniesta


Kommentarer
Postat av: Pyttis

Världsklass.
Välkommen hem Cazorla! :)

2012-11-19 @ 14:34:28
Postat av: hitte joel

Vadå "dom goa gubbarna OCH Tom ?!?!?!" skulle jag inte tillhöra den kategorin ?

2012-11-19 @ 16:45:29
Postat av: Spaghetti

Jag tycker det är roligt att träffa kompisarna.

2012-11-19 @ 22:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0