Teammates med vår juniormålvakt

 
Dags för en intervju med vår juniormålvakt Mattias Kärnbratt som kom från juniorleden i vintras och vi på bloggen vill bestämt påpeka att Mattias är den spelare som utvecklats mest under denna säsong. Träningsvillig och talangfull, gubben kan bli hur bra som helst och har faktiskt redan debuterat i seriesammanhang genom stabila insatser mot både Väster och Näset.
 
Helt klart ett framtidsnamn så håll till godo.
 
 
Hur mår du rent fotbollsmässigt idag?

Jag är i en väldigt fin form. Dock så behöver jag lägga fler timmar i gymmet så jag kan smälla till hårdare i mitt straffområde. (plus att kaggen går inte bort av sig själv).

Vem har du helst i ditt lag på träningen?

Det gör minst ont att ha Dawidsson med mig, för senast på träningen fick jag en rejäl smäll på knät som fortfarande gör illa.
 

Tufft as.

Vem avslutar bäst?

Jonathan har en tendens att kunna sätta ett par äckliga inneskruvar i bortre hörnet under träningarna. Det är oftast otroligt störande när man bara hinner få ett finger på den...
 
Skruv på G?
 
Vem är långsammast?

Det är nog jag tyvärr. Men vänta bara! Efter sommarn när jag har kört intervall träning och ni andra legat på stranden och lagrat kaggen, då får ni passa er!

Snabbast?

Simon G (Junior). Han har en raket i röven!

Vem är jobbigast att möta på träningen?

Dawidsson! Se svaret ovan!

Nämn tre i laget som påminner om något proffs i spelstilen?

Jonathan är lik Ailton Almeida! Han hänger alltid ett par baljor i varje match!

Claes är lik David Leinar! Han har alltid koll och är en klippa i försvaret!

Simon G (Senior) Gör precis som Johan Elmander. Han springer verkligen på allt och får ofta bollen med sig!

Vem är latast i laget?

Om man kollar på träningsstatistiken så ser man att det är Tom och Patrik.

Snyggaste tjejen?

Megan Fox! Dock så har hon blivit väldigt benig sen Transformers...
Om jag ska få någon månadspeng i sommar nämna mamma...

Utsträckt TV-räddning eller en assist?

TV räddning såklart! Alltid roligt att få höra publikens ovationer!

Vem i laget räddar du helst skott ifrån?

Jens eftersom han blir så irriterad när han missar!

Vem är den minst intelligentaste?

Den som var kartläsarn när vi skulle hitta träningsplanen i Halmstad!

Vem i laget har imponerat mest på dig efter ditt första halvår?

Det är Jonathan som imponerat mest på mig!

Något bra minne med Donsö?

När jag fick stå mot Näset då vi vann med 4-1!
___________________________
 
Vi tackar vår goalie för alla svaren.
 
/A
 
 

Kommentarer
Postat av: Pyttis

Riktigt bra Bratten!
Lika imponerad över dina svar som dina räddningar...
Kul läsning!

2012-06-26 @ 15:45:42
Postat av: Anonym

Kartläsarn= Simon A

2012-06-26 @ 16:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0