Smått och gott


Först och främst, ett stort grattis till Simon A som gifte sig med sin Izabelle. Vi på bloggen önskar evig kärlek och allt det där.


Håkan Boman som svärfar (vänster), en av de spelare med bäst målsnitt i DIS historia.

------------------------------------------------------------------------------

För övrigt så har man fått sig en mycket tråkig "överansträngning i ryggen" som naprapaten så fint kallade det. Det känns som ryggskott ungefär och har en effekt som åldrar kroppen med ca femtio år. Matchen mot SG97 på onsdag är ytterst osäker och jag får ta beslut om spel eller inte på matchdagen.

Segt sade grisen...


OBS! Bilden är ett montage.

------------------------------------------------------------------------------
Emils bild på blogginlägget nedan är mycket rolig. Det är den faktiskt.
------------------------------------------------------------------------------
Hur fin har inte Iniesta varit i EM? #spelaresomflyterframpåplanen
------------------------------------------------------------------------------

Var och kollade på B-laget som slog Kållered borta med 2-0. DIS kontrollerade matchen på ett bra sätt men så hade vi också en del A-gubbar med. Men en fin match var det.

Emil ville att jag skulle filma honom men var sedan inte nöjd med resultatet. "Försök med coolare grejer då" var mitt försvar.

Touché.


Kållered B - DIS B 0-2 (0-0)

------------------------------------------------------------------------------

Plöjer för närvarande R.A Salvatores sista Forgotten Realms-böcker Neverwinter. Jansson, har du läst? Vill diskutera lite...



------------------------------------------------------------------------------

Tagga inför onsdagen nu gubbar, med eller utan mig.

/Anton Iniesta

Kommentarer
Postat av: FJ

Faerun-böcker är jag inte så hemma i, de närmsta jag kommit är Baldursgateserien som utspelar sig där(höjdarlir). Av D&D-serierna så är det mest Dragonlanceserien som jag läst. De har ju den bästa magikern, Raistlin!



Salvatore är dock en god författare, så det är säkert en sjysst serie!

2012-06-19 @ 02:08:21
URL: http://www.fcfiskeback.se/blogg/?p=11973

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0