Ring ut det gamla och ring in det nya

Nu när den sista förfärliga jullåten ebbat ut, den sista skinkan är uppäten och man firat in det nya året med pompa och ståt tänkte jag att det var dags att vakna upp ur den decemberkoma som jag ådragit mig och börja skriva igen. Fast så hemskt mycket pompa var det nog inte. Eller så mycket ståt. Med ett nytt år följer nya möjligheter säger man ju och nog finns det möjligheter under året som kommer. Möjligheter att spela bra fotboll, etablera sig i fyran och framförallt ha jävligt roligt tillsammans. Sedan hoppas man även på att möjlighet kommer att ges till att träna utomhus innan april.

Tveksamt om det blir ett gott år sett ur ett liverpoolfanperspektiv. En av de jag firade nyår med var Wolvesfan. Vilka är oddsen liksom?

Med dessa små ord vill jag hälsa mig själv välkommen tillbaka samt önska alla läsare ett gott nytt år.

//Erik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0