Dagen då jag slutade att hålla på Arsenal


Jag orkar inte mer...

Jag trodde aldrig att dagen skulle komma men tillslut kom den, dagen då jag slutade att hålla på Arsenal. Det känns fruktansvärt men jag har helt enkelt tappat hoppet, motivationen är borta, glädjen försvunnit. You name it, ni fattar vinken.

Det känns även nu, en timme efter slutsignalen mot Newcastle "Destroyer of Hope" United att Arsenal aldrig kommer att ha tillräckligt med mental styrka för att vinna titlar. Har Evras kommentar "män mot pojkar" någonsin varit mer passande? United vänder 0-2 till 3-2 medan Arsenal tappar 4-0 (!) till 4-4, det säger väl lite grann om vilket lag som tillslut kommer att stå som segrare när serien är färdigspelad?

Jag gillar inte att känna så här. Det gör jag verkligen inte. Men har tröttnat på att tillhöra laget som "spelar snyggt men aldrig vinner något", hur ofta skall man behöva bedrövas?

Skulle uppskatta enormt om ni kan undvika att prata med mig om Arsenal. Sluta att se mig som den typiska Arsenal-supportern. Vill inte heller bli kallad "medgångssupporter" eller annat dylikt, vill bara glömma och gå vidare. Livet är för kort för att man skall fokusera på det negativa.

Jag orkar helt enkelt inte mer.

/A

Kommentarer
Postat av: Seb B

eyyh fattar vinken.. ;)

Dom kommer igen, gunners forever

ur positiv synvinkel så gör de ju många mål..

upp me hakan, när de blir tufft blir de tuffa tuffare. ;)

men det ska nog till ett mirakel om dom ska ta sig förbi barca i cl

jag tror på dem.

2011-02-07 @ 16:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0