"With no particular place to go"

Lördag. Seg dag och ingen Håkankonsert att se fram emot ikväll. Lite bittert men är man student så är man och då får man pripritera vissa spelningar framför andra. Så vad tar man sig till en dag som denna när man är trött som hade man festat kvällen innan fastän man inte har det (tror jag börjar bli gammal), och den beställda PS3:an inte kommit än. Jo man sjunker ner i nostalgins sumpmarker i form av NHL94 på det gamla segat. Vilket spel säger jag bara. Och vilka profiler som lirade på den tiden. Pat LaFontaine, Adam Oates, Paul Coffey, Ray Bourque och en stekhet Jeremy Roenick för att nämna några. Och så Mario Lemieux då. Sicken lirare.

Spännande upplösning på kvalet till Superettan. Öster vann till slut även hemma med 2-1 mot Qviding men gästerna hade en i stolpen vid ledning 1-0 och cirkus fem minuter kvar. Tråkigt för Joel.

Hemskt vad alla i laget gått och blivit stilikoner och modeller helt plötsligt. Bilden på Anders är ju underbar. Seriens hetaste mittfältare/penntroll?

Bäva månne ni när jag fått öva lite på FIFA. Då manar jag till ny turnering och Roman kan vara vilket lag han vill; har man väl tränat in sig med Liverpool förlorar man inte som mamma alltid sa när man var liten.

Faktiskt sjukt fotbollssugen nu, kylan till trots. Blir dock ingen inomhusträning på måndag. Match i Skövde på tisdag innebar att det lades in en extra bollhystarträning. Vi får ses en annan gång och kanske tar jag med mig ett potentiellt nyförvärv eller två då. Nyfikna?

Kul att Donsös svar på Bank och Niva blir omnämnda i fiskebäcksbloggen. Har ni till öventyrs missat denna eminenta blogg som täcker Göteborgs lokalfotboll så rekomenderar jag att ni kollar in den här. Om inte för annat så för att då och då få läsa hur stabila vårt lag är.

Konserten som gavs prioritet är Säkerts spelning i Lund i början av december. Ifall någon undrade alltså.

//Lehmann


Kommentarer
Postat av: Anders

Lehmann! Du är grym, sitter och läser högt på förfesten nu.



P.s bilden är fejk, jag ligger på en strand i skagen! SKÅL! D.s



2010-11-06 @ 22:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0