Twitter? Ett twitter? Att twittra?


Jag har aldrig "twittrat" i mitt liv.


Har egentligen inte riktigt koll på vad twitter är för något. Misstänker att det är som ett kort blogginlägg. Då jag är en person som strävar mot kontinuerlig förbättring i allt jag gör så tänker jag härmed ge mig i kast med att ta bloggen till nästa steg och införa lite twitter: 


Arsenal gjorde vad de skulle borta mot Wolves men tro mig, mer än så var det inte. Chamakh fortsätter att leverera. Hemmaplan är för övrigt en bra sportbar, punktslut.
____________________________________________

Är ett väldigt "tjöt" på Spaghetti angående Kintect på Xbox360, skall bli kul att prova ikväll innan inflyttningspartaj hos Klara/Ubbe. Anar dock lite ugglor i mossen och tror att "hypen" överträffar verkligheten i detta fall.
____________________________________________

Tråkigt med Tom, hoppas att han fortsätter träna med oss i alla fall. Instämmer helt med Lehman i tidigare blogginlägg, Tom är en glädjespridare av rang. Kan dock bli skönt att slippa oroa sig för att åka på tunnlar framöver...
____________________________________________

Jag och Sara har varit på en hel del bio den senaste tiden och följande gäller. The Social Network om Facebooks grundare var bra, Fair Game med Sean Penn och Naomi Watts var ett sömnpiller, Wall Street 2 var klart sämre än 1:an samt att Paranormal Activity 2 verkar sjukt scary.


Har jag twittrat nu?

/Anton 


Kommentarer
Postat av: Erik

Njaej, tror inte du twittrat nu. Twitter är väl ett eget program av något slag? Hemmaplan var sååå mycket bättre när det fortfarande hette Jeffrey's. Punkt.

2010-11-12 @ 12:22:45
Postat av: Onanisten

Haha, Anton... va borta du var!

2010-11-12 @ 18:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0