Listor i öknen...


Kul att se Lehmano i aktion och kan bara hålla med även ifall det tar emot, Bale är het som en kamin just nu!

Satt och filosoferade lite grann i min ensamhet medan tvätten var i full gång och tankarna sladdade mest in på att det inte direkt kokar av aktivitet i föreningen just nu då det är uppehåll och att det kanske inte är den bästa tidpunkten för att starta en DIS-blogg. Rena öknen rent utav. Dock lät jag mig inte nedslås av detta utan tog till en beprövat knep, nämnligen att dunka fram en topplista. Först ut är DIS fem bäst klädda 2010:

1. Coach Pyttis - kniper förstaplatsen främst för att inte alltför sällan komma till matcherna i kavaj/kostym vilket känns seriöst och fräscht. Mer Mancini än Lagerbäck om man säger så...

2. Simon A - dyrt, välsittande där det kombineras snyggt. Känns genomtänkt och gediget. hade Simon varit en liga hade han varit Serie A.

3. Marcus J - man märker att han har intresset. Lagets metrosexuelle no. 1. Vågar ta ut svängarna. Högre placering vid eventuell klippning?

4. Simon G - har bra koll, vet vad han passar i och går efter det.

5. Hampus - Medvetet slitet. Utstrålar "jag bryr mig inte" men oj vad han bryr sig...





Armani nästa?

__________________________________________________________

Du skall alltså vara utespelare på måndag, Lehman? Det borde bli intressant...
__________________________________________________________

Benny gör en Figo och går till Styrsö, "hur go é den då?"
__________________________________________________________

Nu blir det lite Milan - Real tillsammans med brorsan, Lallen och Kjellberg. Hoppas innerligt att Milan bjuder till lite bättre än förra gången men skall sanningen fram så känns det som om Milans defensiv är alltför dålig plus att mittfältet saknar speed och power i mina ögon. Tips? 1-3 till Real Madrid.


/Anton

Kommentarer
Postat av: nr 11

Om vi möter Styrsö i cuppen 2011 är det någon som tar med ett grishuvud och kastar framför fötterna på Benny då?

2010-11-04 @ 06:55:58
Postat av: Anton

Haha, det hade varit klockrent!

2010-11-04 @ 08:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0