Ett kortare inlägg i väntan på ett annat

Vi på bloggredaktionen får skämmas en aning tycker jag. För tillfället är vi alltför dåliga på att uppdatera bloggen. Undertecknad är dock säker på Anton kokar på ett kanoninlägg.

Känns som det vimlar av inomhuscuper just nu men det finns bara en som är värd mödan. Donsöhallen Indoor Champion. Oerhört innovativt namn. Är det någon som har koll på hur lagen kommer se ut eller? Hade varit kul att veta vilka det är som skall bre mina mackor.

Måste tyvärr meddela att handbollslaget lagt om sitt träningsschema vilket innebär att jag nu är uppbokad varje måndag. Det blir alltså ingen inomhusträning för yours truely. Eller på sätt och vis blir det ju det eftersom vi spelar fotboll på varje träning. Så som inomhusfotboll borde spelas.

Vädret oroar mig. Kommer även årets försäsong att snöa in?

Gudrun Schyman var på besök i Majorna i torsdags. Oerhört roligt att höra henne tala måste jag säga. En av vår tids största politiker.

Det är väl ingen som missat Dortmundspelaren Kubas miss? Kolla här annars. Nästan i samma nivå som den stackars Qatarspelarens.

Börjar ta mig på FIFA nu. Någon som vågar sig på en match eller?

//Erik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0