Farväl till en stjärna?

Läste på fiskebäcksbloggen att Tom (även känd som Onanisten, Kalles Kaviar eller kort och gott mongot) gjort klart med Vrångö. Eftersom jag vintertid inte spenderar alltför mycket tid med mina kära lagkamrater vet jag ingenting mo sanningshalten i detta. Kan någon bekräfta eller dementera? Om så är fallet är det naturligtvis mycket beklagligt. Även om Toms mognadsnivå ligger i paritet med en knallgrön banan, är han ett älskat inslag i omklädningsrummet med sin sjuka humor och på planen med sin underbara inställning. Vrångå gör ett kap. Kan tänka mig att det vara väskan som lockade. Vrångöspelarnas blå-röd-vita sportväskor/kappsäckar är de läckraste jag sett i idrottsväg. Nästan så att jag själv skulle kunna tänka mig ett byte för en sådan. Dock bara nästan.

Toms eventuella klubbyte innebär ju att jag står själv som bärare av målvaktsspaden. Och det gillar jag inte. Nu blir det lite som i New York Rangers. De har inte heller råd med en skada på sin målvakt. Eller kommer Leo vara med ordentligt i år?

Bloggarna är naturligtvis eld och lågor över Pyttis och Mackans tilltag. En frisk Drogba är ett tungt tillskott i vilken div.4-klubb som helst.

Intressant Manchesterderby idag. Ingen av klubbarna känns stekheta och jag tror det gynnar City att ha Ballotelli avstängd. Killen hade lätt fått rött idag annars. Kan inte heller bestämma mig för vilka jag hoppas på. Kryss kanske.

Om femman är den sämsta kanalen vi har så är nog tian tamej tusan den bästa nu. Fotboll, bra dokumentärer och en jäkla massa bra tennis. Snart dags för Söderling!

Laddar inför Donsös inomhusturnering. Hoppas alla minns hur jag dominerade när vi lirade inne i Danmark i våras.

//Erik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0