Christian Svanström, ny målis i DIS

 
Nedan följer en liten intervju med vår nygamle målvakt Christian Svanström. 
 
Christian Svanström
 

Efter ca tjugofem år så sluter du cirkeln och återvänder till DIS, vad fick dig att ta steget?

 

Efter nitton år så återvänder jag till Donsö. Jag hade egentligen slutat spela för Styrsö 2011 men sedan ville Kärnbratt ha målvaktträning och då ställde jag såklart upp. Jag fick även passa på att lova Bagarn att avsluta min karriär i DIS.

 

Kärnbratt

 

Vad anser du om försäsongen än så länge? Verkar vi ligga i fas?

 

Jag tycker att försäsongen har gått bra, själv har jag inte tränat så här hårt på mycket länge. Får nog anse att vi ligger bra i fas. 

 

Vems skott tar du helst på träningen?

 

 Bagarn och Sudo.

 

Bagis 

 

Vems lag vinner du helst mot på smålagsspelet?

 

 Jonas Andersson.

 

Är det någon som imponerat lite extra på dig under träningarna denna försäsong och varför?

 

 Olle Backman har imponerat stort på mig. Endast femton år men redan en målskytt av rang.

 

Vem vinner skytteligan i DIS 2014?

 

 Olle Backman eller Sudo.

 

Sudo (dock ej i DIS-tröja)

 

Var hamnar DIS i tabellen 2014?

 

 I mitten detta år.

 

Vem tror du vinner Div 4B 2014?

 

Älvsborg.

 

PÅ vilken plats hamnar Styrsö som nykomlingar i femman?

 

Nedre halvan. 

 

Till sist, fem snabba:

 

Liverpool eller Arsenal? Man U

Avengers 3D på bio eller Beck hemma i soffan? Beck hamma i soffan

Megan Fox eller Jill Johnsson? Jill

Metallica eller dansband? Metallica

Barhäng eller dansgolv? Barhäng

 

/A


Kommentarer
Postat av: Coachfaggan

Gött å höra att Skärgårdens Schmeichel är tillbaka igen...

2014-03-23 @ 08:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0