Alla får göra som dom vill


Nu får det vara nog.

Jag var på surfarläger i Portugal i sommar och passade då på att köpa en vit keps som skydd mot den starka solen. Så långt är det inget problem. Jag hade den även lite på sned för att det är så man skall ha den.

Oj, vilka reaktioner jag fick när jag kom hem sedan.

"Varför har du den på sned???"

"Vem tror du att du är? Surfar-wannabe..."

"Hej, jag heter Anton och jag jobbar på inköpsavdelningen på Wurth Nordiska Bult och tror att jag är surfare på fritiden bara för att jag råkade gå en nybörjarkurs i sommar" (sagt med överdrivet ljus röst).

"Släng den där kepsen nu!"

Kan inte bara alla lägga ner och acceptera faktum att det är i Sverige 2011 vi lever i och folk kan klä sig som de vill (nåja). Så därför skulle jag vilja slå näven i bordet och säga att det räcker nu.



Detta är en kille med starka åsikter och som vågar vara sig själv. Ett föredöme i dagens samhälle.

/Anton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0