Helgen i Snabba Cash-stil


Comeback mot Älvsborg. Vi spelar bra i första halvlek, de imponerar inte. Vi gör fyra mål, solen skiner. Jag sätter en volley i krysset. Grabbarna verkar gilla mitt mål.

Lycka.

Andra halvlek, Älvsborg kämpar, kommer nästan ifatt. Vill byta men får inte, inga avbytare.

Trötthet.

Vi vinner tillslut, Emil sätter två mål, fortsatt het. Låret höll.

Bra dag.

Hem till mig, kompisar och kollegor på besök. Utgång. Är på G. Lyckorus.

Det blir för mycket. Klarar inte riktigt av det. Inte rutinerad längre.

Hemgång.

Söndag, mår inte bra. Jag och Samuel kollar TV, vi säger ingenting. Saliv rinner i mungipan. Märker ingenting.

Jobb på måndag igen. Första dagen i resten av mitt återstående liv.

Tillförsikt.


/Anton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0