BREAKING NEWS! Missing players!

 
Lystring! 
 
Andreas "Bagar'n" Fhager har lämnat in en efterlysning på följande spelare som spårlöst försvann efter tisdagens träning på Kilen. 
 
Anders Jansson
Christian Svanström
Alexander Capov
 
"Bagarns" vittnesmål som på något sätt läckt från Polismyndigheten i Mölndal beskriver följande otäcka scenario:
 
"Jag vet inte vad jag skall säga, har fortfarande svårt att tro det. Vi spelar tillsammans i föreningen DIS och nu i tisdags hade vi en helt vanlig träning på Kilen där vi bland annat körde "Arsenalaren" samt "Tvåmålsspel" och dessa spelare ingick i samma lag. I början var allt frid och fröjd och jag vill minnas att de ledde med 6-1 i början av spelet. Men sedan kom vårat lag igång allvar och kunde vända på steken och då var det som om någon slags förvandling inträffade. Anders, Alex och Svanis gick inte att känna igen, det var flackande ögon och konstiga kommentarer för hela slanten. Mest orolig blev jag över Anders som kastade sig på cykeln och försvann utan ett ljud. Det hade varit otroligt skönt att få veta att de i alla fall lever fortfarande."
 
Så vänligen ta en ordentlig titt på bilderna nedan och om ni har sett dessa människor, hör gärna av er så fort som möjligt. Vi befarar det värsta. 
 
Anders "Luka Modric" Jansson
 
Capov 
 
Christian Svanström 
 
/A

Kommentarer
Postat av: svanis

Fråga bagarn hur många mål han gjorde? Och vad han sa när jag tog hans enkla skott.

2014-03-05 @ 16:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0