Teammates Olof Lagerqvist

 
 
 
Yeah! Tjena brudar!
 
 
Namn: Olof Lagerqvist
Född: 1994
Favoritcitat: Har problem med att cykla, men jag försöker ändå.
 
 
 
 
Hur känns det? Du ser lite biffigare ut än vanligt. Kört mycket discogymning i vinter?
Formen känns blandad. Jag har inte kört mer discogym än vanligt, det är ni som inte har sätt mig på ett tag!
 
 
Här ser vi Olof efter en svettig natt på diskoteket
 
 
Vilken plats i startelvan kommer du satsa på att knipa iår?
Jag kommer försöka spela så många matcher som möjligt på innermittfältet både A,B och Junior matcherna.
 
 
Du själv kan vara ganska jobbig att kämpa emot på träningarna. Men vem tycker du är jobbigast att möta?
Anders och Jonas (coach) är dom som är jobbigast och därför roligast att möta.
 
 
Vem är snabbast?
Emil!
 
 
Vem trycker du gärna till lite extra i närkamperna? Eller vem vinner du gärna emot?
Anders ( han blir så jävla sur då )
 
 
Vem tycker du ofta gnäller mest om offsidemål och frisparkar mm i tvåmålspelet?
Robert & Sodo(ursäkta stavning)
 
 
Vem är fulast?
Robert
 
 
Hur bra tycker du Emil´s högerfot är?
Kan inte svara på det, jag har aldrig sätt han använda den.
 
 
Vem tar du gärna med dig till en öde ö?
Natalie Portman, men i laget Marcus Johansson ( han har ju fan damp )
 
 
  
Visst finns det allt en likhet
 
 
Tre snabba!
 
 
Utekväll med laget eller mys i soffan med damen? Laget
 
Beck en söndagkväll eller transformers en fredag på bergakungen? Söndagkväll
 
Beyonce eller Rihanna? Natalie Portman
 
 
 
/ Spaghetti
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0