Alternativ till allt bröd man stoppar i sig

 
Här kommer något så ovanligt som ett tips på mellanmål/kvällsmat/frukost här på bloggen. Man är ju inte Mat-Tina direkt, fråga bara Sara. Dock kände jag att jag ville ha lite alternativ till allt bröd jag stoppar i mig dagligen och ramlade över följande på en träningsblogg på internet:
 
Bananpannkakan.
 
Gör så här:
 
"Mixtra" ihop fem ägg och en banan till en smet. Tillsätt lite flingsalt/havssalt samt mycket kanel. Stek som en pannkaka i stekpannan. Lägg på lite blåbär (alternativt egen bärmix).
 
Total tid på utförandet: ca 5-7 minuter. Räcker till två rejäla bananpannkakor.
 
Gott och nyttigt.
 
 
/Anton "Mat-Tina" Jansson

Kommentarer
Postat av: Clint Eastwood

Mmm låter mycket smarrigt!.....NOT!

Gubbar se nu till att få i er några bananpannkakor tills onsdag! Dags att ta eran andra seger inför säsongen!

Låt pannkakorna smaka!

//Clint Eastwood

CL

2013-03-18 @ 11:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0