Kalas och pattar

 
Kunde tyvärr inte träna igår pga. kalas för min bättre hälft där hon hade släkt på besök från Stockholm. Synd på ett sätt, jag var grymt sugen. Dock var det mycket trevligt på kalaset. Bland annat var farsan på strålande humör och plockade givetvis fram gitarren (Saras).
 
Skulle även vilja berömma mig själv för att jag vid dessa fall ser till att lösa ett pass på egen hand. I lördags kompenserade jag genom att ta ett pass på gymmet. Körde en klassiker - pattar/rygg/ben. Upplägget såg ut så här.
 
Uppvärmning Cross-Trainer 15min
 
 
Chins (för latsen)
 
 
Bänkpress
 
 
Knäböj
 
 
Roddmaskin (rygg)
 
 
Sned bänkpress
 
 
Liggande lårcurl (baksidalår)
 
 
Rygglyft
 
 
Flyes i maskin
 
 
Adductormaskin in-ut och ut-in (ljumskar)
 
 
Ca 3x10 reps. Fungerar bra.
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Budskap: man får träna på egen hand ifall man missar en träning. Det är inte förbjudet.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Ses imorgon, gubbs. Påvelund, our other home pitch.
 
/Antonio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0