Tennispasset som gick sådär

 
Jag och Lallen utmanade igår Emil på tennis där han kunde ta med valfri dubbelpartner förutom Christoffer Källmarker. Han ringde sin bror Johan som tackade ja och tid bokades i Alelyckan Idrottscenter. När det återstod fem minuter innan passet skulle starta ringde jag Johan och undrade var han han befann sig. "Jag är redan framme och väntar på er" sade han och då svarade jag att "vi ser dig inte". "Men jag står vid ingången till Påvelunds tenniscenter ju".
 
Fu*k. Johnssons har gjort det igen.
 
Det var bara att ta nya tag och vi gick runt på småmatcher där Emil inte vann någon match, vilket var lite förvånande. Kvaliteten var inte jättebra då vi inte lirat särskilt mycket men kul var det, svinkul till och med.
 
 
/Anton
 

Kommentarer
Postat av: Spaghetti

MMmmm, kunde du inte skrivit något om det set som gjorde att mitt psyke inte klarade mer. E de gött att vinna på fusk ANTON?!

2012-09-12 @ 09:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0