eN lItEn uPdAtE

 
Jag tar tillbaka det där med att jag kanske är en av favoriterna till att vinna årets FIFA-turnering imorgon. Var hemma hos Spaghetti tillsammans med Jonathan och övade igår. Jag nöjer mig med att säga att det gick mindre bra.
 
 
Jä*ra skitspel.
 
Four-Four-Two:s senaste toppranking inför turneringen.
 
1. Wamid - Jag vet inte vad det är men har liksom en feeling av att Wamid är svår...Väldigt svår. Verkar rutinerad men har samtidigt en ungdomlig entusiasm. En farlig kombo.
 
 
2. John Backman - Spaghetti har noll chans mot John, blir förnedrad till och med. Skjuter tydligen enbart "kontrollerade skott". Hur gör man det?
 
 
3. Jonathan - Jag hade noll avslut när jag mötte Jonathan. Höll dessutom på med att byta taktik och liknande samtidigt som matchen spelades. Då blev jag imponerad.
 
 
4. Marcus J - inte den mest talangfulla spelaren, långt ifrån. MEN han har spelet hemma och är en van användare. Det kan räcka långt.
 
 
5. Capov - slog enligt säkra källor Olle Börjesson med 8-0. Jag och Olle är jämna när vi möter varandra...
 
 
6. Anders - vann senaste turneringen och är "the reigning champ". Men det blir tufft i år att försvara titeln, mycket tufft.
 
 
...
 
20. Pyttis - inte ens nära, va?
 
(Click to embiggen)
 
/Anton

Kommentarer
Postat av: Anders

Bilden på lehmann och pyttis är riktigt äcklig

2012-09-20 @ 17:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0