TV-debut


Ja så är det gott folk. Efter lördagens 3-2-seger mot Tynnered (ja det finns tydligen i Stockholm med, hur coolt som helst!), var det äntligen dags för your truely att bli intervjuad av Preben-TV. Mycket kan man säga om mig, men mediatränad är jag inte. Klippet hittar ni nedan.


 
*****

6-2 mot Sandarna är nåt överjäkligt bra. Jag är stolt över er, mina blåvita bröder!

*****

Vi i Preben börjar få upp farten vi med. Segern igår satt dock hårt inne trots dominans under 90 minuter. Med 20 minuter kvar låg vi under med 2-0, men vändningen skulle komma. Go karaktär har vi även om spelet inte sitter hundra hela tiden.

Dessvärre har vi råkat spela med en oreggad spelare vilket innebär att vårt kryss mot serieledarna kommer bytas ut till en förlust. Sjukt surt. Inte så att vi försökt fuska direkt. Killen det handlar om har aldrig spelat fotboll tidigare.

*****

Södertälje är fint att arbeta i på sommaren. Masmo är ännu finare att bo i på sommaren.

*****

Om en och en halv vecka ses vi vänner.

//Erik

Kommentarer
Postat av: Dalla

Om han aldrig lirat innan skall det inte vara några problem. Det skall ni inte bli av med poäng för.

2012-05-28 @ 00:01:24
Postat av: Erik

Tack för infon Dalla. Hoppas det kan ordna sig. Och kul att det går så bra för er i år. Hoppas det håller i sig.

2012-05-28 @ 18:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0