Mitt första och sista inlägg


"Nu har ingen mindre än jag, självaste Emil ”Spaghetti” Johnsson fått förtroendet av Mr. Jansson att skriva ett litet inlägg här på bloggen.

Har aldrig varit gladare...

Hjärta + krigarinstinkt + gött lir = Donsö IS

Först och främst vill jag ge en eloge till oss alla i DIS-tröjan för att vi tog tre mycket fina poäng nu i Lördags (2012-05-12) mot inga mindre än Öckerö, ett löpstarkt lag som hade en hel del lägen att kvittera på, men som med lite oflyt och starkt motstånd inte fick in bollen och det är ju det som räknas.

Om vi var förtjänta av segern….. Svar ja.

Dessa Ö-derbyn är personligen mina favoritmatcher, alla är nog lite mer taggade inför matcher som dessa, känslan i omklädningsrummet är svår att beskriva, blicken på varje spelare är utan dess like (Tänk Rockys blick när han står öga mot öga mot Ivan Drago).

Tänker inte säga mycket mer om matchen med tanke på att de inte riktigt är min grej att skriva referat, bortsett från mina referat jag sammanfattar på söndagsmorgonen efter en lördagskväll på Excet. Vad
gjorde jag rätt? Vad gjorde jag fel?

I och med detta inlägg så tackar jag för mig och hoppas på en lite mer utformlig analys av matchen från någon mer skrivsugen person.


Här ser ni mig sitta och filosera på allt vad livet har att ge, öppetider på avenyn, Öckerö, damer, you name it.

Väl mött, kamrater.


// Spaghetti"

Kommentarer
Postat av: Dawidsson

Emil min vän,

Hoppas du skriver fler inlägg.

Kram

2012-05-17 @ 23:42:58
Postat av: Dawidsson

Emil min vän,

Hoppas verkligen inte att detta var ditt sista inlägg.

Kram

2012-05-17 @ 23:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0