Mixed feelings

 
Härlig hemmavinst igen nu i helgen, denna gången blev det hela 7-0 mot Hovås/Billdal som går tungt just nu. Jag anser att Pyttis samt Kenneth täcker matchen rätt bra genom referat på laget-sidan samt bilder på Kenneths egna sida så jag behöver inte gå in närmare på detta. Dock otroligt kul att Kenneth är tillbaks, han har varit saknad i DIS.
 
Men Simon G och Emils samarbete på vänsterkanten var härligt att skåda. Mycket platsbyte och snabba fötter där.
 
Ligger i bra nu!
__________________________________________
 
Vem är denne "Pelle"? Vilken tippare!
 
__________________________________________
 
Anledningen till mina "mixed feelings" (rubriken) är naturligtvis skadan jag råkade erhålla i matchen. Efter en ful tackling från en Hovås-spelare så kände jag att något vred till sig illa i knät och smärtan som kom var väldigt obehaglig, knät typ viker sig i vissa sidledsrörelser. Var och kollade knät idag hos DIS egna husläkare på "Frisk och Kry" som bekräftade att det var ett uttänjt inre ledband som var anledningen till smärtan, dock upptäckte han inga menisk eller korsbandsskador, vilket är positivt naturligtvis. Skall följa ett rehabprogram över sommaren och kommer tillbaks i spel ifall allt går bra om ca 5-6 veckor. Segt att missa Skärgårdscupen kan jag intyga.
 
Killen fick inte ens gult kort...Unbelievable.
 
 
__________________________________________
 
Se till att vinna mot Vrångö nu!
__________________________________________
 
P.S Våga aldrig kalla Spaniens spel för tråkigt så att jag hör...då smäller det direkt.
 
Väl mött.
 
/Anton Iniesta

Kommentarer
Postat av: Spaghetti

Spaniens spel är tråkigt...

2012-07-02 @ 22:28:12
Postat av: Anders

Finns ett benämning för kaxiga sketungar på nätet, Spaghetti... Tror anton kan svaret där

2012-07-02 @ 22:46:47
Postat av: Magnus

Skönt att skadan inte var "värre". Du kommer att saknas på plan i höst så vårda dig i sommar. Norra skärgården har DIS som favoriter i cupen,det ni har presterat hittills under säsongen är strålande och imponerande vi ses på Klingkärr i kväll/ Magnus

2012-07-03 @ 09:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0