Teammates


Tycker att det är dags för lite nya "Teammates". 

Först ut är Emil "Spaghetti" Johnsson.

 

 

Vem har du helst i ditt lag på träningen?

 

Är mycket av en suring när jag kommer i fel lag, men har jag Robert R i laget så brukar det kännas stabilt samt goa vågade långbollar inomhus.

 

Vem avslutar bäst?

 

Vårat nytillskott Jonathan Fhager som ej är 100% klar ännu hittar målet nästan varje gång han avslutar.

 

Vem är jobbigast att möta på träning?

 

Jobbigast att möta på träningarna är Anders ”dampet” Jansson, mycket ful människa. Alltid små fula grejer.

 

Vem är snabbast?

 

Svårt att säga för tillfället men skulle sätta mig själv (Emil Johnsson) som snabbast.

 

Vem är starkast?

 

Mycket svår fråga. Får säga backgubbarna, någon av dem är starkast men som sagt mycket svårt att ta ut en speciell.

 

Vem är fulast?

 

När det gäller träningar så e det som sagt Anders, men när det kommer till match så ser jag Simon A som en mycket ful spelare, alltid i blåsväder.

 

Var slutar DIS i tabellen i år?

 

4:e plats.

 

Vilket TV-spel lirade du kontinuerligt senast?

 

Battlefield 3, den som ej spelat det har gått miste om något, och borde därför skaffa det.

 

Vem i laget tar du med dig till en öde ö och varför?

 

Jag hade tagit med mig Magnus Fhager, bara för att han inte kom med i Robinsons, för att han var för bra. Kan tänka mig honom som en överlevare, bygga träkojor, fällor, jaga föda samt döda fiender om så behövs.

 

Om laget hade genomfört en UFC-turnering (Ultimate Fighting). Vem som på förhand hade anses svag anser du hade kunnat överraska då och eventuellt kommit långt? Varför?

 

Många hade kanske svarat Anton på denna fråga, men det gör inte jag. Helt klart så anser jag mig själv komma väldigt långt och överraska en hel del med min snabbhet och mina snabba samt hårda slag.

 

Fem snabba!

 

Arsenal eller United? Arsenal

Rihanna eller Jessica Andersson? Rihanna

Fult mål eller snygg dribbling? Fult mål

Wallander i soffan eller Thor 3D på Bergakungen? Frågan ska ens inte få vara med här, Thor alla dagar i veckan.

Styrsö eller Vrångö? Vrångö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0