Teammates


Magnus Fhagers tur.



Vem har du helst i ditt lag på träningen?


Anton för att han är ingen avslutare/målgörare utan mer en framspelare. Han är mycket bra när det blir trångt om yta som det blir många träningar, då är han bra på att sätt in bollen i boxen eller sätta en annan i bra läge vilket är till fördel när man är MÅLK*T. Gillar att göra mål :-)

 

Vem avslutar bäst?


Simon G är riktigt vass.

 

Vem är jobbigast att möta på träning?


Shagge tycker jag det tar emot att möta. Snabb, brytningssäker och en grym vinnarskalle.

 

Vem är snabbast?


Emil är överlägsen! Men å andra sidan behöver han sin snabbhet för att kombensera andra brister i sitt spel som till exempel att han bara har "ett ben".

 

Vem är starkast?


Simon A. Satsar, tar i, är lite vårdslös och stor. (Stor, stark och sätter på bra har jag hört!).

 

Vem är fulast?


Dawidsson eller Anders. Båda kan grisa bra tycker jag. Men ska sanningen fram är väll jag inte världens snällaste själv.

 

Var slutar DIS i tabellen i år?


3 eller 4 från slutet tyvärr. Vis av tidigarte erfarenheter vet jag att andra året är mycket tufft.

 

Vilket TV-spel lirade du kontinuerligt senast?


Lot har precis köpt Super Mario World till sitt DS. Nostalgin från när man satt framför 8-bittarn är total.

 

Vem i laget tar du med dig till en öde ö och varför?


Tobben. Det kan bara vara roligt med han.

 

Om laget hade genomfört en UFC-turnering (Ultimate Fighting). Vem som på förhand hade anses svag anser du hade kunnat överraska då och eventuellt kommit långt? Varför?


Pyttis. Han är en riktig slugger och lurig (kommer ihåg ungdomsåren). Börjar lungt och PANG så hade man liggat där på backen kanske.

 

Fem snabba!

 

Arsenal eller United?

Utslag på ollonet eller att det svider när man pissar!!!

Rihanna eller Jessica Andersson?

Jessica tror jag.

Fult mål eller snygg dribbling?

Vad tror du MÅL.

Wallander i soffan eller Thor 3D på Bergakungen?

Thor.

Styrsö eller Vrångö?

Vrångö.


/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0