Spaghetti filmar


I lördags blev matchen inställd pga is/kyla så några spelare drog ihop en inomhusträning på egen hand (inga tränare). Spaghetti som var sjuk var då med och filmade lite och har nu satt ihop en liten film. Lite roligt, sisådär.

Inte världens mest seriösa träning kan tilläggas och nu får väl vi springa extra mycket ifall Pyttis/Lorca ser detta vid nästa träning. Jag och John är linslusarna som älskar att synas (lite väl skumma grejer i vissa fall). Fick mig dock en tankeställare angående mina svarta långbyxor. Ser inte så coolt ut som jag tidigare har trott.



DIS - Näset när vi vann serien 2010. Varför slowmotion på när Magnus ramlar i straffområdet? Är det fräckt?



/Anton Iniesta

Kommentarer
Postat av: Lallen

Liknelsen mellan John och Messi är slående när man kollar filmen ifrån inomhusträningen.

2012-02-11 @ 09:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0