Marcus B gör en udda koppling!

 
Alltså, detta stör mig lite grann. På Marcus Backmans Teammates i inlägget nedan skriver han så här:
 
"Vem gnäller mest?
 
FC Barcelona eller Anton Janson, har han varit borta från och till i 3 år nu?"
 
Här gör Marcus en intressant sak, nämnligen följande koppling.
 
Skadebenägen i DIS = gnällig person
Mest skadebenägen i DIS = Anton
Slutsats: Anton gnäller mest i laget
 
Min egna slutsats?
 
Nästa gång jag kan träna skall jag allt fälla honom fult bakifrån...
 
 
/Anton

Kommentarer
Postat av: Marcus

Gött att höra Anton;)
Ville att ett par horn skulle växa ur pannan på dig.
Gör comeback snart, Donsö behöver dig:)

//Marcus

2012-08-30 @ 16:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0