Skrivkramp, Hulken och Askim


Man har lite skrivkramp just nu, det har man allt, ingen vidare kvalitet/frekvens från bloggens sida just nu. Askim ikväll, det skall bli kul men garanterat också tufft. Askim är enligt säkra källor relativt unga,tekniska och springer mycket, vi får nog räkna med att de orkar mer än oss så fram med taggtråden, gubbar. 

Gör Magnus ett idag?

Otroligt skönt, Bayern. Håller stenhårt på er i finalen. 

Har ni inget annat för er kan ni läsa nedan intervju med Spaghetti. Inte jätteseriöst men vad gör det egentligen? 

Hej Emil, hur är läget?

Tjenare! Jo fan, har mått bättre men man ska inte klaga.

Hur går det med ljumsken?

Ljumsken? Inga problem alls med den. Men har det dock värre med en muskel på insidan av låret, Semimembranosus. Men med vila och lite rehab så ska det vara över inom en snar framtid.

Hur taggad är du inför Valborg på Bliss på måndag? Vad har du för mål med den kvällen?

Ojojoj här e man taggad till 60%, men brukar vara så i mitten på veckan. 100% taggad kommer jag vara på söndag…. kväll. Kommer gå dit för första gången utan några som helst mål överhuvudtaget. Det funkar dock inte att ha mål en utekväll för min del.. blir bara besviken.

Eller jo, ett mål jag ska har är att få till en god efterfest, alldeles för underskattat det där med efterfest.

Vilken seriehjälteskurk påminner följande spelare om och varför?

Tobias – Magneto i X-men. Kan tänka mig att skulle han haft de krafterna skulle han inte hålla inne på dom samt att han är tillräckligt rödden för att gå emot mänskligheten.



Magnus – Rhino, Spindelmannen. En best, bara springer framåt och mölar ner det som kommer i vägen.



Dawidsson - Jokern, Batman. Mycket lurig, har ett o annat ess i rockärmen.



Shagge – Lex luthor, stålmannens nemesis. Finns det ett sätt att förgöra fienden på, hittar han den.



Jens – Rorschach, Watchmen. Utbringar sina aggressioner mot domaren likt Rorchach gör mot sina fiender.



Om spelarna i laget hade blivit strandsatta på en öde ö där det tillslut hade bildats två läger som hade kämpat mot varandra i kampen för överlevnad, vilka två spelare hade varit ledare i var sin grupp och varför? Vem hade annars  dött först och varför?

Magnus och Dawidsson hade blivit ledare för respektive läger på grund av att de inte hade kommit överens vem som ska ta rollen som ledare därav de två lägren. Robert R hade försökt skapa ett tredje läger men utan resultat.

Den person som dött snabbast skulle varit Capov på grund av sitt högmod. Hade tvingat Marcus att jaga föda, men Marcus hade vägrat så Capov hade själv gått ut i djungeln och inte kommit tillbaka. Troligen uppäten av något livsfarligt djur.

Vad är det fulaste du gjort på match?

Är för snygg för att göra något fult.

Vilket motståndarlag i serien har mest ”stil & profil” enligt dig? Mest swagger, liksom.

Jag bryr mig inte, kan inget om lagen i våran serie. Så jag kör en klassisk PASS på denna.

Hatmotståndare?

Finns inga sådana ännu och som sagt så är jag väldigt dålig på vilka lag vi har i serien, men ge mig frågan efter säsongen så kommer jag säkerligen ha något lag.

Ge trolig position i fotboll för följande karaktärer:

Thor – Mittback.

Hulken – Målvakt.

Nick Fury – Höger mittfält.

Iron Man – Coach.

Till sist, vad önskar du dig mest av allt just nu?

En resa till Hawaii.


Tack Emil.


/Anton

 


Kommentarer
Postat av: nr11

Underbart kul faktiskt ;-)

2012-04-26 @ 15:55:41
Postat av: Dawidsson

Emil!!!!

2012-04-30 @ 12:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0