Lite funderingar


Jag och Tobbe har länge haft planer på att genomföra ett försök till Podcast-sändning a lá Fredrik&Filip. På lördagen kommer det eventuellt att bli av om inget annat kommer i vägen. Jag, Tobbe, Iphone på "inspelning" samt några fina jamaicanska rom-drinkar. Vi får se vad som händer, only time will tell. 
______________

Magnus bjöd på gårdagens tränings klart finaste delikatess när han började med att "klack-vägga" med Höglund för att sedan med ryggen mot mål "skarvskruv-avsluta" runt Dawidsson i mål. Bollen gick i en perfekt halvcirkel runt Mattias men tog tyvärr i stolpen. Lite synd att det blev ett sådant slut efter Magnus uppvisning i "grannlåt" som vi säger här ute.
______________

Jansson, jag hoppas att du känner igen mitt citat från mitt tidigare inlägg nedan ("I brist på annat"). Vi nördar måste ju hålla ihop...
______________

Starkt av Mattias att återigen komma till träningen och ställa sig i mål pga skada. Otroligt uppskattat och en fin gest i "lag-anda".
______________

Gary Speed, hur kunde det gå så illa? May you always rest in peace.

______________

Till sist, har skaffat en One piece. Hiss eller diss? Tycker att jag ser fin ut, lite som en Bumbi-björn.



/Anton

Kommentarer
Postat av: Spaghetti

riktigt röddet

2011-11-30 @ 18:23:29
Postat av: FJ

Tai'shar Manetheren

2011-12-01 @ 02:00:36
Postat av: Anton

Avis, Emil?



Tai´Shar Malkier

2011-12-01 @ 08:40:47
Postat av: Dawidsson

Gjorde en "den där Mary" när jag var lite och hade en liknande one-piece. Grät när pappa drog ner blixtlåset...

2011-12-05 @ 11:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0