Teammates med Emil Johnsson


Spaghetti ger sin syn på saken:

Fulast på träningen?

Det finns absolut många att räkna upp men fulast får nog bli bror Tobias, när han väl är med. Med sina små damp-ryck  efter han tappat bollen.

Har fått en hel del dubbar på hälen från honom.

Snabbaste spelaren?

Det står mellan mig själv ( Emil ) och Simon G.. men i slutändan tror jag att jag väljer mig själv.

Långsammaste spelaren?

Delad förstaplats: Anton och Marcus J.

Hade vart fint o se dem två tävla på 60 meter.

Sämst klädsmak?

Fortsätter i samma riktning som föregående Teammates.

Leo med som sagt sina mjukisbrallor och underställs-tröja.

Mest teknisk?

Jimmy Kjellberg. Fina små vrickningar och den klassiska fånga-bollen-i-knävecket-tricket.

Vem gnäller mest?

Den mest gnälliga personen i laget under träning får nog ändå bli Anders med sina små psykgnällningar.

Fast under B-lags matcherna tar Jens hem platsen.

Jobbigast att möta (på träning)?

Anders.. har ingen riktigt motivering förutom att han är jobbig.

Vem har du helst i ditt lag på träningen?

Dawidsson, för det mesta go inställning och kämpar på gött. Får igång laget.

Vem byter om långsammast?

Marcus Johnsson, världens sämsta framförhållning.

Vem snackar mest i omklädningsrummet?

Magnus snackar mest, men dock bara skit.

Sämst musiksmak?

Johan med sina skumma musiksmak, skumma kombinationer nerbrända på skiva.

/Anton


Kommentarer
Postat av: Anders

Mackan får mycket skit av samtliga

2011-05-30 @ 10:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0