I natt jag drömde något som...

Sjuk dröm i natt. Jag drömde att DOnsö helt plötsligt hade fyra målvakter och det var på tok för många. En av dessa var Casillas. Fyra var tydligen för många så det hölls en form av try-out för att välja ut två. Testet hölls i av någon medelålders asiatisk kvinna och jag bar träskor vilket försvårade målvaktsarbetet en del. Fast jag tog det nog inte riktigt på allvar eftersom jag inte trodde att DIS skulle dumpa mig. Men som jag bedrog mig. Att Casillas rankades över mig kunde jag ta men den andra killen som jag i drömmen inte ansåg bättre än jag, var svårare att smälta. Så i vredesmod lämnade jag Donsö och sökte mig till en konkurrerande klubb i Majorna. Tolkningar någon?

//Erik

Kommentarer
Postat av: Pyttis

En mardröm kallas det!!!



Inte skulle Donsö byta bort division 5:s bästa målvakt 2010 och med all säkerhet

division 4:s topp målvakt 2011.



Den asiatiska kvinnan var hög och hade rökt ris!



Tror du är så laddad nu inför säsongen att du drömmer fotboll i alla dess slag!



2011-01-08 @ 19:03:55
Postat av: Erik

Visst är jag laddad alltid. Snän kan inte smälta bort fort nog. Och inte skall jag någonstans inte. Om inte Casillas av någon anledning skulle få för sig att flytta till ön då...

2011-01-08 @ 20:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0