Så var det dags igen

Först och främst måste även jag kommentera helgens omgång i Premier League. Jag förstår verkligen Antons och alla andra supportrars frustration (hur man kan hålla på Arsenal förstår jag dock inte alls). Ja, Joey Barton skulle ha åkt ut. Ja, Diabys utvisning var om inte felaktig så något hård och ja, Magpies andra straff var rent löjeväckande. Men ändå liksom. Eller hur? Hur häftigt är det inte att sådant här inträffar? Ett lag är totalt utspelat och förnedrat men lyckas ändå komma tillbaka. Påminner mig om en magisk kväll i Istanbul och om vi någon gång ligger under stort i halvlek mot ett överlägset Älvsborg eller nåt, skall vi minnas Newcastle United.

*****

Första träningen för säsongen för er tillgivne undertecknad imorgon. Skall bli galet roligt. Inga dönare!

*****

Undrar om Torres sov gott i natt. Carra och övriga röda gjorde det garanterat. Startar Martin Kelly som högerback för England i EM 2012? Inte omöjligt.

*****

Kul att eminenta Fiskebäcksbloggen skaffat sig en ö-expert. Mindre roligt att denne expert bara är expert på norra skärgården. Två ö-lag i fyran! Två??? 

*****

Petter och jag är bäst på På spåret (känns alltid konstigt att säga det högt). Krossade bägge lagen i fredags gjorde vi.

/Erik

Kommentarer
Postat av: Anton

Welcome back, Lehman!



Ses på fredag...

2011-02-08 @ 10:13:14
Postat av: Dalla

mina experter har alltid stenkoll..



”Nu drar det igång på allvar, men vilka förutsättningar rent träningsmässigt finns det för lagen?



Förutsättningarna är dåliga , riktigt dåliga. 1 Damlag i div 3 , 2 herrlag i div 4 , 2 herrlag i div 5 , 2 herrlag i div 6 , och 2 herrlag i div 7. totalt 9 seniorlag och 1 GRUSPLAN att dela på , lägg där till några juniorlag. Ungdoms lagen håller till på skolans 7 manna grusplan och på en parkering på hönö.

Om inte Ö-lagen ska hamna för långt efter lagen i stan så behövs det konstgräs nu och det behövs mer än 1 plan att tillgå."



Ha syftar nog till norra skärgården. De som tillhör Öckerö kommun och inte får träna i stan, som ni får..

2011-02-08 @ 11:30:55
Postat av: Anders

Liverpoolfans. Patetiska föregångare som lever på gamla meriter. Tänk om vi sanna arsenalfans (inte du, bror) hade gått o svamlat om undefeatedsäsongen likt vrångoborna gör om " det granna åttiotalet"... Släpp sargen o kom in i matchen!



Ses ikväll, Lehmann ;)

2011-02-08 @ 13:47:24
Postat av: Erik

Jo jag förstod att han syftade på norra skärgården, det var liksom det som var poängen...

2011-02-08 @ 14:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0