Nytt smeknamn åt "der Järnbrottisher bomber"?

Då vi var väldigt få på en handbollsträning förra veckan tog vi fram en tjockmatta och en fotboll och körde prick. Det tog inte lång tid innan jag satt skräck i mina lagkramrater. "Nej inte Gerrard", var det någon som sa när jag gick fram för panga på. Ville bara varna er andra så ni vet vad som väntar i cupen. Och så tycker jag förstås att det vore väldigt trevligt om ni ville adressera mig med "Gerrard" eller för den sakens skull "Captain Fantastic" i fortsättningen.

Robin Söderling!

Zlatan gör många fantastiska saker på planen men hans arbetskapacitet får till och med Kjellbäh att framstå som en duracellkanin.

Och Sunderland!

Jag vet att jag varit mindre aktiv på bloggen på sistone. Man blir slapp av att inte göra någonting. Har dock tänkt att skriva lite om fotbollen som uppfostrande organ snart om det kan vara intressant.

Borde väl egentligen vara Norrhem (eller Norrheim som Anders envisas med att kalla honom av någon jäkla anledning) som är bombaren från Järnbrott. Jäkla klipp den killen har i bössan.

//Erik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0