Mathias Dawidsson


Med intervju-pennan i högsta hugg går bloggen vidare och näst i tur är ingen mindre än Donsös Maldini, nämnligen Mathias Dawidsson. Matte bjuder på tankvärda svar och blir att räkna med även nästa år.


Vet inte vem Megan Fox är...


Hur mår du egentligen idag?

Känner mig ganska så pigg trots inomhusträningen igår. Träningsvärken kommer imorgon.

Var har du förhoppningar på nästkommande säsong (gäller både laget samt dig själv personligen)?

Jag har aldrig spelat i ett Donsö IS som är så tekniskt som årets lag. Det skall bli väldigt kul med nästa säsong trots att det kommer krävas mer av oss som lag och som individer. Jag är tacksam till min familj för att de ställer upp så mycket för mig så att jag kan få göra det jag älskar: Att spela i Donsö IS. Jag hoppas att vi säsong 2011 visar att vi är ett Division 4 lag att räkna med och att vi kan försvara segern i Skärgårdscupen 2010.

För egen del hoppas jag kunna få vara skadefri, göra en bättre försäsong än i år och kunna bidra med inställning och rutin på träning och match.

Hur håller du igång under vinteruppehållet? Kör du någon egen träning?

Jag har kommit på att jag inte skall ta något uppehåll. Mindre fotboll men mer annan träning. Jag försöka snitta på 4 tillfällen i veckan. Löpning, gym, innefotboll. Samt att jag försöker kör min rehab för att hålla ryggproblemen långt borta.

De 4 sista veckorna har jag 20 tillfällen. Kom igen Anders Jansson!!

Matchvikt just nu? Planerad matchvikt i Mars?

Vågen sa 76 kilo igår. Hoppas ligga på 77/78 kilo i  Mars

Favoritmotståndare nästa säsong? Varför?

Älvsborg! De har gjort samma resa som oss men lyckats etablera sig i 4:an. Känns som om de alltid varit lite bättre än oss.

Fem snabba:

Snygg dribbling eller skott i krysset?
Snygg dribbling

Beyonce eller Megan Fox? ???

Beck-maraton hemma eller Avatar 3D på Bergakungen? Avatar 3D på Bergakungen

Myskväll med tjejen eller helkväll på Excet? Myskväll med frun

4-3-3 med hög press eller lågt sjunkande 4-5-1? 4-3-3 med hög press


Som sagt, det kommer mera...

/Anton


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0