Emils tur att bli intervjuad


Hur mår du egentligen idag?

 

Jag mår alltid bra, men är förvisso väldigt trött som man ska vara på morgonen.

 

Var har du förhoppningar på nästkommande säsong (gäller både laget samt dig själv personligen)?

 

Förhoppningarna på kommande säsong är väldigt höga, känner att vi har ett starkt lag som vi kan komma långt med.

Personligen så känner jag mig själv bättre än någonsin, nu på inomhusträningarna. Men ska inte säga för mycket med tanke på att försäsongens träningar inte börjat ännu.

 

Hur håller du igång under vinteruppehållet? Kör du någon egen träning?

 

Förutom inomhusträningarna så kör jag lite sit-ups samt armhävningar. Planerar att börja ta några springrundor i Slottskogen, men har ännu inte fått tummen ur.

 

Matchvikt just nu? Planerad matchvikt i Mars?

 

Vikt: Unknown. Planerad: Unknown.

 

Favoritmotståndare nästa säsong? Varför?

 

Känner att Öckerö kommer bli en av de roligare matcherna, lite av en rödden match.

 

Fem snabba:

 

Snygg dribbling eller skott i krysset? En yttersida i krysset.  

Beyonce eller Megan Fox? Megan fox för hela slanten.                                     

Beck-maraton hemma eller Avatar 3D på Bergakungen? Avatar självfallet, skulle aldrig tänka mig att gå på en svensk film på bio.

Myskväll med tjejen eller helkväll på Excet? Känns som ingen vågar svara på denna fråga riktigt så svara för alla, helkväll på Excet. Sedan kanske hem o mysa lite med tjejen om man inte e för trött.

4-3-3 med hög press eller lågt sjunkande 4-5-1? 4-3-3.


Gör armhävningar hemma. Spaghetti-benen då?

/A



Kommentarer
Postat av: Blåvitt!!!

Säger som Lehman skulle sagt

- Öbor är inte de smartaste iallafall!

2010-11-25 @ 16:27:51
Postat av: Erik

Så skulla jag aldrig säga om öbor. Om Johnssonbröderna däremot...

2010-11-26 @ 11:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0