Ångest, intervjuer och Beyonce


Håller med Erik, det har varit lite sisådär med uppdateringarna på bloggen. Beror väl främst på Arsenal otroligt tunga förlust i helgen mot ärkefienden Tottenham där segern såg ut att vara ett faktum men där andra halvlek...äh, orkar inte fortsätta. Det var ångest. Det räcker så.

Dock tänker jag riva igång igen med lite intervjuer från några spelare i truppen, först ut är Marcus J.

Hur mår du egentligen?

Jag mår som man borde när man precis vaknat upp på en måndag 15.00. Med andra ord, kanon.

Var har du förhoppningar på nästkommande säsong (gäller både laget samt dig själv personligen)?

Jag tror på en topp5 placering i tabellen. Sikta högt och landa nånstans i mitten. Viktigt att gå in med en vinnarinstinkt!
För egen del är det självklart att kunna börja spela mitt spel fullt ut och förhoppningsvis konkurrera om en plats i startelvan. Senare även kunna göra lite mål !

Hur håller du igång under vinteruppehållet? Kör du någon egen träning?

Som tidigare nämnt kör jag och Pyttan styrka/kondition i gymmet mån och ons. + ett tillfälle per vecka.

Matchvikt just nu? Planerad matchvikt i Mars?
 
Vikten ligger nu omkring 90 strecket, vilket är 8 kilo för mycket. När jag var på toppen kroppsmässigt var matchvikten 82 vilket jag ser som mitt mål.

Favoritmotståndare nästa säsong? Varför?

Favoritmotstånd är självklart Sandarna eftersom jag gjorde mitt första A-lags mål mot just dem i första matchen för säsongen 2008 (som vi vann med 1-0). Och även nätade i höstmatchen emot dem. Så man hoppas på en fortsatt målskörd emot dem.

Till sist, fem snabba:

Snygg dribbling eller skott i krysset?
Snygg dribbling sen skott i krysset!
Beyonce eller Megan Fox? Beyonce alla dagar i veckan, perfektion förkroppsligad. 
Beck-maraton hemma eller Avatar 3D på Bergakungen? Avatar 3D, allvarligt Anton? Va är de för fråga?
Myskväll med tjejen eller helkväll på Excet? Helkväll på excet sen hem och hänga med tjejen.
4-3-3 med hög press eller lågt sjunkande 4-5-1? 4-3-3 med hög press. För att citera den gamle Janne Coach.
- Anfall är bästa försvar!


Fortsättning följer...

/Anton


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0