Satans Järnvägar

Efter två nätter som blev till tre i Lund kan jag konstatera följande:

1. Lundensare (säger man så?) är inte kloka. De cyklar tamejtusan året om. Fem centimeters snömodd i mörker utan lampa är inget hinder. Hoppas ingen ramlade och slog ihjäl sig.
2. Annika Norlin kan vara världens underbaraste varelse. Ibland känns det som om hon känner mig bättre än vad jag själv gör.
3. Att bo i studentkorridor skulle nog kunna vara roligt. En kortare tid. Efter ett par veckor skulle jag nog bli galen.
4. SJ är inte ett favoritföretag just nu.

Tåget som skulle ta mig hem igår kväll blev inställt så jag fick vackert sova över en natt till och köpe en ny biljett. Surt med tanke på dagens cup men planen var att jag ändå skulle hinna åka ut och vara med lite i alla fall. Nu blev det ju inte så heller. Först var tåget försenat från Danmark och sen fick det något tekniskt problem runt någonstans mitt ut i ingenting runt Falkenberg. Och där blev vi sittande ett tag... Resten kan ni räkna ut själva. Oerhört tråkigt då jag sett fram väldigt mycket emot att få träffa alla igen. Ser fram emot att få läsa ett utförligt inlägg om dagen snart Anton (eller någon annan).

//Erik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0