Intervju med Anders "Luka Modric" Jansson


Dags för brorsan att bli intervjuad, tycker det är härligt att vi har exakt samma syn på spelsätt. Måste vara vår Arsenal-uppväxt.

Hur mår du egentligen idag?

Mår sådär, kan inte släppa förlusten mot Spurs.

Var har du förhoppningar på nästkommande säsong (gäller både laget samt dig själv personligen)?

Laddad inför säsongen. Laget hoppas jag fortsätter där det slutade i höstas. Där vi var starka och spelskickliga. Enda grejen som vi måste bättra oss på är att ha mer tålamod i anfallspelet. Det va ju det Joel G va på oss mest med.

Hur håller du igång under vinteruppehållet? Kör du någon egen träning?

Just nu under vintern håller jag på med att försöka bygga upp mig lite. Går dåligt som fan. Kör bara överkropp då jag inte vill slita ut mina ben, vilar dom i form.

Matchvikt just nu? Planerad matchvikt i Mars?

Ligger på hyffsade 74 nu men vill upp 76.

Favoritmotståndare nästa säsong? Varför?

Öckerö o Björkö ska bli kul och möta, blir alltid bra matcher med förvånadsvärt lite gnäll och bra fotboll. Även skottfint, alltid kul att spela mot rutinerade gamla gubbar, lär sig mycket.

Tillsist, fem snabba:

Snygg dribbling eller skott i krysset?
Har alltid gått efter mottot hellre en snygg ass än en fult mål.
Beyonce eller Megan Fox? Rihanna.
Beck-maraton hemma eller Avatar 3D på Bergakungen? Avatar.
Myskväll med tjejen eller helkväll på Excet? Neutral för att slippa gliringar från duracellkaninen o spagetti, samt gnäll från henne.
4-3-3 med hög press eller lågt sjunkande 4-5-1? 4-5-1 med snabba kontringar, likt arsenal CL 06.





_____________________________________________________________

Inomhuscup på Donsö snart, roligt
_____________________________________________________________

Spaghetti har tydligen börjat övningsköra. Jag säger bara...TA SKYDD!


/Anton

Kommentarer
Postat av: Spaghetti

Elin tycker jag e dum i huvudet som svara så som jag gjorde på excet eller hemmakväll med henne.. bara så alla vet.



Anton jag skadar dig på ett slag om jag träffar rätt!

2010-12-02 @ 21:39:14
Postat av: Anton

Du är ärlig iaf vilket man måste respektera.

2010-12-03 @ 08:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0